| RC Slope Soaring in Hong Kong http://rcsail.com/forum/ |
|
| 香港遙控滑翔飛行協會 - 2011 週年大會 及 團年飯 (Photos) http://rcsail.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=2160 |
Page 1 of 1 |
| Author: | albertng [ Sun Jan 08, 2012 12:56 am ] |
| Post subject: | 香港遙控滑翔飛行協會 - 2011 週年大會 及 團年飯 (Photos) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 8 hours |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|